Meer persoonlijke dienstverlening
Digitale oplossingen als brug tussen service en kosten
Hoe een app echt waarde toevoegt
Laten we opnieuw naar de Gemeente Dronten kijken. Stel dat de gemeente een app aanbiedt met nieuwe, praktische functionaliteiten voor inwoners. Denk aan een digitaal burgerparticipatieplatform, een directe meldfunctie voor openbare ruimte problemen, of – heel praktisch – de mogelijkheid om je afvalpas te digitaliseren en daarmee ondergrondse containers te openen.
Hoe geweldig zou je het vinden als je via een app de ondergrondse container kon openen, zodat je niet langer hoeft te zoeken naar waar jouw vrouw de pas voor het laatst heeft neergelegd? Door dit soort concrete pijnpunten in de klantreis op te lossen, wordt het gebruik van de app vanzelfsprekend. Zodra de gebruiker de app eenmaal heeft gedownload, kan de organisatie optimaal profiteren van de voordelen van directe communicatie en een nauwere klantrelatie.
Hoe we jouw organisatie helpen?
Een app voor elke toepassing!
Apps kun je inzetten voor talloze doeleinden. Of het nou gaat om een commerciële uiting, een app om processen te verbeteren of voor een interne communicatiemiddel: je kan het zo gek niet bedenken. Welk briljant idee wil jij graag uitwerken?